Order here!

Status order New order
Add order
Status Customer:
Name:
Mobile Number:
Email Address & facebook:
Address to deliver good:
Select your order:
Write detail to attached inside your layout:
Payment method:
Kind of payment:
Payment before start printing:
I agree that all the above details are true and complete accordance with the terms and conditions of the APM. I'm going to make a deposit or full payment in less than 12 hours (during office hours) prior to the printing process. I Agree

Get your own free form like this one.

T&C PAYMENT


...........................................TERMA & SYARAT...........................................

1.     Semua Harga adalah di tetapkan oleh pihak APM. Sebarang promosi akan di umumkan kepada pelanggan dari masa ke semasa.
2.     Tidak di benarkan Cancel order setelah pembayaran di buat. Sekiranya berlaku, pihak APM terpaksa menyenarai hitamkan pelanggan tersebut.

3.     Produk yang telah melalui proses kawalan kualiti tidak boleh dipulangkan semula.

4.      Setiap percetakan yang sedang atau telah dicetak tidak boleh dipulangkan wang kembali/refund.

5.      Borang tempahan anda akan terbatal secara automatik sekiranya wang pendahuluan tidak disertakan dan melebihi tempoh waktu bekerja (9.00am ~ 6.00 pm)

6.      Sekiranya pembayaran lebih di buat, baki wang akan di pulangkan semula bersama dengan produk yang dihantar kepada anda.

7.      Pelanggan yang gagal memberikan atau menunjukkan bukti pembayaran tidak akan dilayan.

8.      Pihak APM menggunakan Khidmat POSLAJU Malaysia. Penghantaran mengambil masa dari 1-3 hari bekerja untuk sampai ke tempat pelanggan.

9.     Sila pastikan alamat yang di beri adalah tepat dan benar serta ada wakil penerima. Sekiranya tiada, pelanggan akan di kehendaki menuntut barang tersebut di station poslaju yang berdekatan.

10.   Nombor Tracking POSLAJU akan di siarkan di laman web APM dalam tempoh 1 hari selepas barang di hantar.
...........................................PROSES PEMBELIAN...........................................
1.      Sila isi ORDER FORM sebagai confirmation untuk pembelian & segala butir peribadi anda adalah Private & Confidential.

2.      APM akan respon pada order anda dalam masa 24 jam besertakan sebut harga & No.Acc. Sila buat pembayaran setelah mendapat respon dari pihak kami. Pembayaran hendaklah dibuat dalam masa 12 jam atau waktu bekerja selepas mengisi borang tempahan.

3.      Penting! Sila Email slip pembayaran atau transaksi ke email myalqa@yahoo.com beserta butiran anda:

Nama Penuh:
Waktu Transaksi:
Jenis Bank:
Jumlah Pembayaran:

4.      Untuk makluman semua pelanggan, harga pada satu-satu item tidak termasuk kos penghantaran. Penghantaran akan dibuat selepas bayaran diterima dan disahkan. Terima Kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami.

1 comment: